ADOPTIFY

Home/ADOPTIFY

ADOPTIFY


Adoptify is hét adviesbureau gespecialiseerd in de ‘New Way of Working’ met Microsoft 365. Zij zorgen voor meetbare productiviteitswinst en slimmer en leuker werken door ‘enable’ en ‘embrace’ van de nieuwe mogelijkheden.

Als meervoudig Microsoft Gold partner heeft de techniek geen geheimen voor Adoptify. Met hun change management specialisatie zetten ze de medewerkers centraal en zorgen ze dat techniek wordt omarmd.
Daarnaast creëren zij samenwerkomgevingen door het opzetten van Social Intranet oplossingen en met PowerPlatform en workflows automatiseren zij veelvoorkomende administratieve handelingen.

Samen maakt Adoptify werken met Microsoft 365 meetbaar slimmer, productiever en leuker!

Situatie

Eind 2021 heeft Adoptify haar nieuwe clubhuis ingericht in de Suikersilo’s van Sugar City, waar zij vanaf 1 januari 2022 officieel gevestigd zijn. Hun doel is om op deze nieuwe locatie voornamelijk het “Inspireren en verbinden” van hun collega’s te faciliteren. Wij vinden het in ons werk belangrijk om een plek te creëren waar onderling kennis gedeeld kan worden en waar wij inspiratiesessie en workshops kunnen faciliteren voor onze klanten. Wat kan BST Group voor ons betekenen met betrekking tot de inrichting van onze nieuwe locatie?

Oplossing

Adoptify heeft ontwerpen laten maken door een binnenhuisarchitect en heeft deze uitgebreid besproken met een medewerker van BST Group. Aan de hand van deze ontwerpen heeft BST Group een plan opgesteld en is later met 3 mensen van Adoptify in de showroom het meubilair gaan bekijken. De medewerkers van Adoptify hebben de producten en kleurstellingen in alle rust kunnen bekijken en hebben ook uitvoerig diverse stoelen kunnen testen. Nadat er een keuze is gemaakt uit het meubilair en de kleuren, is er een prijsvoorstel door BST Group uitgebracht. Adoptify heeft hier akkoord op gegeven en het meubilair is binnen een aantal weken geleverd en gemonteerd.

Keuze

Adoptify en BST Group hebben reeds een jarenlange samenwerking, voornamelijk op telecom en hardware gebied. De service is altijd snel en betrouwbaar en ook het contact met onze accountmanager verloopt altijd vlot en er wordt goed meegedacht. Toen wij hoorden dat kantoorinrichting aan het portfolio van BST Group werd toegevoegd was dat voor ons een makkelijke keuze. De begeleiding tijdens het traject verliep soepel en wij zijn uitermate tevreden met het resultaat.

Conclusie

De begeleiding tijdens het traject verliep soepel en wij zijn uitermate tevreden met het resultaat.

Het inrichten van een werkplek omvat veel meer dan alleen het optimaal plaatsen van bureaus en stoelen binnen een bepaald aantal vierkante meters. BST zorgt voor de juiste balans tussen functionaliteit, werkcomfort en werktevredenheid door op een andere manier naar (hybride) werken, ergonomie, vitaliteit en identiteit voor de organisatie te kijken.

Wilt u weten hoe een ergonomische werkplek ook uw medewerkers kan inspireren?

Wij vertellen u er graag meer over tijdens een vrijblijvend gesprek.